Program konference Marketing 4 Engineering
Program nultého ročníku konference Marketing 4 Engineering se zaměřuje hned na několik ústředních témat. Prim budou hrát zejména nástup nových médií, zkušenosti s komunikací ve specifickém oboru, ale důležitá bude i celodenní výměna zkušeností.
Přihláška za zvýhodněnou cenu již jen do 1. dubna 2016!
Registrujte se ještě dnes!
Vybíráme z programu:
- Současný stav a trendy B2B marketingu pro průmysl
- Zkušenosti s vedením B2B kampaní pro průmysl
- Síla content marketingu
- Digitální marketing – konec zaříkávání
- Marketingové case study
- Analytika až po úroveň CRO
- Marketingová automatizace
- Komplexní zajištění PR
- Umění konference – jak správně prezentovat
- Korporátní jazyk už není "in" aneb jak psát
- Spolupráce s novináři – jak na to?
- A více...
Zapojte se do diskuze výměnou za bezplatný vstup
Hlavním posláním akce bude přiblížit zkušenosti z praxe. Kromě přizvaných expertů na různé oblasti moderního marketingu proto dáváme prostor také Vám, odborníkům z praxe. Kromě možnosti vystoupit s regulérní přednáškou (pochlubte se, co děláte dobře!) se můžete zúčastnit plánované diskuse, která má odhalit hlavní problémy, s nimiž se při své práci setkáváte. Zapojte se třeba jen krátkým pětiminutovým vstupem do diskuze a získejte pro sebe i kolegy bezplatný vstup na celou konferenci! Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.