Program konference Marketing 4 Engineering

Program nultého ročníku konference Marketing 4 Engineering se zaměřuje hned na několik ústředních témat. Prim budou hrát zejména nástup nových médií, zkušenosti s komunikací ve specifickém oboru, ale důležitá bude i celodenní výměna zkušeností.

Přihláška za zvýhodněnou cenu již jen do 1. dubna 2016!
Registrujte se ještě dnes!

gM4E

Vybíráme z programu:

  • Současný stav a trendy B2B marketingu pro průmysl
  • Zkušenosti s vedením B2B kampaní pro průmysl
  • Síla content marketingu
  • Digitální marketing – konec zaříkávání
  • Marketingové case study
  • Analytika až po úroveň CRO
  • Marketingová automatizace
  • Komplexní zajištění PR
  • Umění konference – jak správně prezentovat
  • Korporátní jazyk už není "in" aneb jak psát
  • Spolupráce s novináři – jak na to?
  • A více...

Zapojte se do diskuze výměnou za bezplatný vstup

Hlavním posláním akce bude přiblížit zkušenosti z praxe. Kromě přizvaných expertů na různé oblasti moderního marketingu proto dáváme prostor také Vám, odborníkům z praxe. Kromě možnosti vystoupit s regulérní přednáškou (pochlubte se, co děláte dobře!) se můžete zúčastnit plánované diskuse, která má odhalit hlavní problémy, s nimiž se při své práci setkáváte. Zapojte se třeba jen krátkým pětiminutovým vstupem do diskuze a získejte pro sebe i kolegy bezplatný vstup na celou konferenci! Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.